söndag 1 februari 2009

Jag vill..

Idag skall jag egenhändigt laga tacos till middag! Skillat värre! Jag menar, man måste ju kunna hälla i köttfärsen i stekpannan och hälla på rätt mängd kryddor och vatten efter instruktionerna på kryddpåsen! Och sedan måste man ju veta hur man hackar grönsaker och lägger upp dem i skålar! Oj, detta blir megasvårt vettni ;D

För övrigt håller jag på att bli galen på mig själv. Jag vill jag vill jag vill upprepas i min hjärna hela tiden. Jag vill vara omtyckt, jag vill vara intressant, jag vill vara social och pratsam, jag vill vara den alla kollar på när rummet är fullt av männskor, jag vill vara den som är intelligent utan att vara tråkig, jag vill en jävla massa saker!

.. men allt jag kan är att räkna matte, förstå kemi och fysik och prata om saker som problematiken med dagens miljöpolitik och motsägelserna i den..
Jag är en tråkig, introvert människa!
Kunde jag inte varit mindre blyg och mer dum så att jag hade lättare för att prata med folk om normala saker?!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP