lördag 31 januari 2009

Fredag/lördag

Jahaja. Autodesk Inventor 2009 installerade sig just klart på mammas dator där ute i allrummet. Den har vart igång sedan klockan 6 med installationer. Nu är den klar. Vaddå jävla långsamt.. ? Bara 7 timmar liksom..
Har inte vågat testa att starta programmet än, tänk om den säckar ihop efter så lång tid.. det pallar jag inte just nu.. får vänta till imorgon isf!

Nu har jag nästan länsat kameran på bilder. Från ända sedan november förra året. Kliar i fingrarna att få redigera dem nu. Minneskortet var alltså fullt, utav sådana där gamla bilder man tagit någon dag och bara inte orkat lägga över..

Här kommer i alla fall några bilder jag tog själv efter jag kom hem från modelleriet igår/förrgår:




Och det är varje gång man tycker att man ser snygg ut som man undrar varför bilderna inte blir bättre än vad de blir.. de lyckas aldrig se lika bra ut som man känner sig!



Jah, jag var sminkad med lila då ja.. framhäver mina fina ljusblåa ögon? Nja.. men det ser väl bra ut typ.. ovan vid andra färger än svart och vitt i mitt ansikte x) Och mina ögonbryn är aldrig sådär långa.. xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP