söndag 11 januari 2009

inte nu igen

Datorer är en förbannelse. Här sitter jag igen och klockan är nästan 1 på natten. Och när man suttit vid datorn kan man inte somna på en gång sedan. Jävla skit.

Nåja, jag fick pluggat kemi i några timmar i alla fall. Gjorde ett gammalt riksprov och fick allt för många fel, undras om jag hade klarat mvg-gränsen om det vart det riktiga provet?
Noteras skall att det mest var slarvfel där jag tänkt rätt men skrivit fel. Men några "äkta" fel också.. men nu har jag lärt mig, och förhoppningsvis går det då bättre på det riktiga provet..
räknade även igenom alla bokens uppgifter till syrabasreaktioner och redoxreaktioner.
Usch jag vill att provet ska vara över och att jag ska få mvg..

Jag borde verkligen sova. Vad är det för fel på mig nuförtiden?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP