lördag 17 januari 2009

Plugg

Varför varför varför är alla andras läxor så mycket roligare än mina?
Haha, jag har faktiskt i alla fall gjort saker som har med skolan att göra. Har hjälpt samma person som jag nämnde i förra inlägget (han med hunden ;D ) med matte i några timmar, och det är så himla mycket roligare än biologin jag måste ta mig igenom just nu!
(bilden är förresten ur min kemibok.. )


Såhär ser det förresten ut på mitt skrivbord.. jag städar faktiskt ibland, senast till julen, och med tanke på att jag bara är här varannan vecka, så har det blivit stökigt otroligt fort igen. Tror inte jag trivs när det inte är lite oreda runt mig.

Men nu har körslaget börjat, och jag har en diskmaskin att plocka ur dessutom!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP