söndag 18 januari 2009

bra.

Här sitter jag klockan snart tio i tre på natten och inser hur bra jag är!
visst är det fantastiskt?
Fast att jag kommer var död imorgon och i skolan och antagligen inte får pluggat så mycket som jag måste (nämen vad säger jag, klart att jag kommer få pluggat, det får jag alltid på nåt mysko sätt.. )!

Näe, jag är så bra så bra så jag är så glad att jag är jag. Skulle inte vilja vara någon annan. Jag menar, jag är 1,62 lång, en alldeles perfekt längd, och jag väger 48kg, en alldeles perfekt vikt, och även om magen är lite större än jag skulle velat, så är mina ben riktigt snygga. För att inte tala om färgen på mitt hår nu, fast att det är lite platt och livlöst ibland..
Och sedan färgen på mina ögon, och min näsa, och mina läppar, trevliga saker allihopa ;D

Och när det kommer till mitt intellekt har jag ingenting alls att klaga på!

Sådärja! Självförtroende-boost.

Men jag vet, jag vet, i sverige får man inte tycka för gott om sig själv, då blir man illa omtyckt, så jag ska försäkra er om att detta; 90% av tiden är mina tankar det motsatta, vart jag än tittar på mig ser jag bara fel fel och åter fel. så unna mig detta lilla tillfälle är ni snälla? :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP