lördag 17 januari 2009

Fy

Jag pluggar inte biologi. Det är något fel på mig. Och på min dator. Jag gick ifrån den förut, och när jag kom tillbaka (jag hade absolut inga program på eller någonting) så hade den likförbannat lyckats uppbåda samma jävla blåskärm som vanligt. Seriöst, det är något fel på den!

Jag borde plugga. Men det gör jag inte. Insåg att min morbror och en jag känner från tw har typ identiska hundar. Söta men läskiga är de. Starka som fasen, men spralliga och lekfulla. Ja tänk er själva en bäbis som är skitstark (fanns inte det i Flintstones? Bambam eller nåt? xD), det blir inte alltid jättebra då de inte inser sin egen styrka.
Nåja :)

Ikväll är det körslaget! Det ska jag se på, hejar på team wells. Förra året vann i alla fall de jag ville, team cans, hejade på dem hela vägen medans alla protesterade mot mig!
Jag har nog en känsla för det där ;D Medans alla hejade på Scotts i dansbandskampen, så hejade jag på Larz Kristerz, och vilka vann sedan då? ;)

Började kolla på en serie igår med, efter Let's Dance. Samantha who? heter den, den var ganska bra faktiskt. Ganska kul, om en tjej som vaknar upp ur koma och inte kan minnas någonting om sitt liv..




Lilla lussebullen ^_^... (egentligen heter han Lucifer men ändå xD)




Yay körslaget! (och inget skit om att jag kollar på för vuxna program nu .. xD)




Samantha who? :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP