söndag 11 januari 2009

Dags för frukost!

Japp, Monica är ute på promenad men kommer nog snart hem, pappa samt min storebror Martin vars besök jag vaknade av, har åkt till Clas Olsson + biltema, så nu slipper jag skämmas för att ag äter frukost vid halv 3! Nästan i alla fall. Mitt fönster sitter bredvid ytterdörren, så storebror + pappa såg mig innan de gick. Attans!

Min frukostprocedur är alltid densamma när jag är här (hos pappa):
1 styck rostad macka med smör och ost
1 glas apelsinjucie
1 liten skål youghurt/fil (utan bitar!) med musli och russin

Alltid alltid alltid, exakt så ser den ut. Jag tröttnar aldrig. Det är en perfekt frukost. Ibland har de kokat ägg, då äter jag det med, innan youghurten, men efter mackan. För jag äter det alltid i den ordningen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP