torsdag 29 januari 2009

Fotograferad

Okej, det var kul! När man väl blev fotograferad! Det var typ 2.5h väntan, och en halvtimma fotografering. Men ändå!
Jag blev sminkad ganska trevligt, sotade ögon med nåt sorts lila.. fast mest svart! Så jag ser väl ganska trevlig ut men jag hoppas Verkligen att bilderna där blev mycket trevligare än bilderna jag lyckas åstadkomma med digitalkameran här hemma. Usch alltså!
Bilderna kommer bli svindyra så jag kan antagligen bara köpa en.. för 350 kr. Man fick en gratis om man skrev upp massa folk på en lista.. ledsen folk om det är någon som blir uppringd..ni har lov att säga nej! .. och ja för den delen om ni vill det xD Det är kul i alla fall, även om bilderna är typ jättedyra.
Men jag får då inte min gratisbild förrns jag köper den första bilden. Jävla snikna! xD
Riktiga modeller får fan betalt för sina bilder! Give me some pengar tack!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP