onsdag 28 januari 2009

Piano :D

Aah, försökte logga in flera flera gånger nyss med rätt lösenord och fick Ryck över att det inte funkade!
.. tills jag insåg att jag försökte logga in med mejladressen@hormail.com.. snyggt där..

Nåja, jag har blivit befodrad till tillfällig pianist i bandet just nu .. kände mig som världens sämsta när jag inte kunde spela allt med en gång.. ett helt ark med massa krångliga ackord, och så ska hon visa och bara vräker på med konstiga kombinationer och konstellationer och grejjer, och efter 1 vers + refräng kommer "så nu kan väl du testa!" ... jag skakade på huvudet och undrade hur fan detta skulle gå.. sedan gick en kvart åt till att få klart för mig hur jag skulle spela.. skäms över hur dålig jag är efter 12 år vid pianot!
Men nu har jag det nedskrivet, och ska öva som sjutton till nästa vecka för att visa att jag inte är helt värdelös! >_<

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP