söndag 18 januari 2009

Plugg?

Jag borde plugga idag. Tror att detta är lite som kemin. Jag känner inte riktigt för det för att jag känner att jag redan kan allt. Jag brukar tappa motivationen då. Men det är i bästa fall. Min hjärna brukar ha en känsla för när jag verkligen måste plugga. För sätter jag mig med boken nu så blir det mer repetition än inlärning, och provet är inte förrns på torsdag.
Men jag tror jag ska göra frågorna till kapitlen som vi ska ha prov på, då kanske det framkommer om jag har något kvar som jag missat.

Mormor ringde nyss, för att se om jag var hemma tydligen, för hon hade hört på teve/radio att det skulle bli massa snö i värmland, så då ville hon försäkra sig om att jag inte var där..
Och sedan skriver Robert att han ska ut och övningsköra.. hur lyckat är det? Han började igår liksom, smart att börja i sådana väglag?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP