tisdag 20 januari 2009

glälä

och till vänster ser vi mig i hela (eller snarare tre fjärdedels) min förkylda höghet! (ja bilden är från igår, och nej jag vet inte varför jag inte raderade den..

Och vad mer?
Nej jag vill duscha och sedan plugga lite biologi eller nåt.. upptäckte att det inte finns några övningsuppgifter.. attans!
bläblä. Jag har enorma komplex för att jag känner mig tjock. Så nu vet ni alla. Jag väger 49 kg och känner mig tjock. Jag kommer i en blus på storlek 34 och känner mig tjock. För den stramar åt LITE. Kolla på bilden här nedanför så får ni se..


.. två par vantar, röda och vita .. matchar fint med mössan (som synes i ena hörnet) så nu behöver jag bara sticka klart den röda halsduken med!


Och här har vi då blusen.. jag tycker den är söt.. men som jag skrev ovan ... blä..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP