fredag 16 januari 2009

Såja..

Då kommer lite bilder ^^,



Första bilden: Ett prickigt linne som jag köpte på hm för mindre än 50 kr. Gratis är gott, och billigt är bra ;D
Det gillar vi! Mer billiga snygga saker åt folket! ^^

Andra bilden: Svart kjol från gina tricot, dock tillsammans med något kanske intesåpassande, slängde bara på mig den för att få ett kort..

(btw, ja jag måste ha blixten med på alla bilder.. xD )

åsså en liten mascara som jag hittade på utförsälningsrean på vårat Åhléns här i Kungsbacka. När den ändå var billigare så varför inte? ;D dessutom tilltalade färgerna mig! Hoppas den är bra nu bara..

Och förresten, titta här vad som kom i min brevlåda igår!

.. nej inte katten, illustrerad vetenskap såklart!
Fick en prenumeration i julklapp av mamma, så nu ska jag bli allmänbildad! ;D

1 kommentarer:

Anonym,  17 januari 2009 kl. 16:45  

Jag älskar Illustrerad Vetenskap :D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP