tisdag 20 januari 2009

Individuella val

.. varför har jag fortfarande inte börjat plugga eller gått in i duschen?
Usch jag hatar att vara förkyld, man blir så trött..

Jag har i alla fall valt individuella val, och valbara kurser, inför trean.

De jag läst/läser i tvåan är då Cad A 50p, Cad B 50p, Spanska steg 4 100p.

Till trean (om allt går som jag vill) ska jag läsa: Matte E 50p, Matte Breddning 50p och Kemi Breddning 50p som valbara kurser, samt Spanska steg 5 100p och körsång 50p.

allt detta tillsammans blir 500p. Man behöver läsa 400p. Vilket innebär att om körsången (jamen det fanns typ inga vettiga val alls att göra ju!) eller nåt inte passar sig, så skippar jag bara kursen och behöver inte välja något annat istället!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP