fredag 16 januari 2009

Det blev visst lite sent..

Får väl lägga upp bilderna på mina saker någon annan gång.. biologin får jag ta som godnattsaga. Men jag har i alla fall skrivit spanskan, och räknat lite matte.

Usch jag måste få upp min studievana igen. Visserligen satt jag och gjorde 170 kemiuppgifter mitt på jullovet uppe hos min pojkvän, och det är väl inte det första folk vill göra, innan sista dagen dessutom!
Så helt försvunnen är den nog inte.. måste bara leta upp den. Plugga kontinuerligt är det allra bästa, lite i taget, så blir det mer smärtfritt i slutklämmen, för då kan man ju redan typ 70% istället för 20%!

Mina fingrar är väldigt konstiga. Just nu är alla iskalla förutom högerhandens lillfinger, det är smällvarmt, typ som ett element. Verkligen onormalt varmt. Säkert mer än 37 grader. Om nu en del av männskokroppen kan vara det utan att man höjer hela kroppstemperaturen först?

Strunt samma. Störande! Jag hatar när fingrarna har olika temperatur! antingen ska alla vara kalla, eller så ska alla vara varma!
Nu kom jag på hur jag ska förklara det: det är som när man har fått ett sår och det blir varmt efterråt för alla läkemojjer susar dit och det är lite infekterat. Precis så är det! Mitt lillfinger alltså..

nu ska jag kolla upp bussar för imorgon, och sedan lägga mig med mina fantastiska godnattsagor.. oh, det är så sövande att läsa om runda och kantiga ärtors korsningsscheman :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP