tisdag 20 januari 2009

Blä

Det är inte lätt att vara kristen i en naturarklass, speciellt inte under religionstimmarna.. jag säger bara det.

Jag är grisigt förkyld, hoppas detta håller i sig tills torsdag så jag slipper boxning på gympan!

Skickade just ett sms till våran "bandledare" och förklarade varför jag inte kan komma dit imorgon, och jag sitter som på nålar och väntar på att hon ska se det och ringa mig. Det är läskigt, hon gillar inte alls när man inte kan komma. Men det finns de som är mycket värre än mig! Som missar typ var tredje lektion. Och detta är faktiskt för att jag ska vara med på öppet hus.. Men eftersom jag förespråkar att man ska sätta bandet framför allt ifall man ska vara där, så får jag visa en markant förbättring efter detta!

Förkyld förkyld förkyld. Var någon och pratade lite hos oss idag, och hon sa att det inte alls är lika mycket plugg på chalmers som jag har fått för mig. Humm, antagligen blir det det för mig ändå med min ambitionsnivå. Uscha, borde plugga biologi då. Blä.

Förkyld. Köpte en ny blus idag och två par nya vantar, orkar jag så blir det foton på det senare idag! Men just nu vill jag bara sova.. biologi... blä.. sova.. ja! ...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP