fredag 16 januari 2009

NMI: Parity check/memory parity error

Min dator är right at it igen, har redan dampat ihop 3 ggr idag. Får hoppas att denna perioden går över precis som den förra gjorde. Men det är sjukt störande, och verkar inte finnas någon lösning för just min dator (har inte bytt några delar eller fepplat med den ju), och ja, jag har googlat... google var inte min vän.

Ska jag kanske få lägga in mina bilder idag då?
Hoppas det ;D

Nu är det i alla fall helg! Det är något att vara glad för :D

Robert har slängt på luren i örat på mig, för att jag sa "mat" .. (eller ja, historien är längre än så dådå xD), och han stannar hemma för att övningsköra. Där är något annat att vara glad för! :D
"Vad väljer du, flickvännen eller bilen? - LÄTT BILEN!" .
(notera ironin).

Allt blir säkert bra.
God natt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP