lördag 10 januari 2009

Lördag

Lalala, var uppe till kvart över 3 inatt, eller inte uppe, men jag var vaken. Läste ut min bok, för den tog en så oväntad och hemsk vändning så om jag hade slutat läsa mitt i allt det hade jag fått mardrömmar.. (ja jag är en lättskrämd jävel)
Boken heter Vägs ände, och är skriven av Bengt Ohlsson. En bok jag plockade på måfå ur bibliotekshyllan, läste 3 sidor i och lånade. Den var bra, och annorlunda, men makabert hemsk.. älskling om du läser detta: du skulle gilla boken mycket, låna den om du får möjlighet!

Idag ska jag faktiskt plugga kemi, men inte riktigt ännu, sitter och rensar i min kamera. Har för fan bilder kvar från när vi var på havets hus någon gång i höstas med klassen. Herregud, får läggar ur dem snart, kamerans minne blir ju fullt hur fort som helst..
(bilden till vänster där uppe är en bild på mig från nyårsafton. Hade på mig en prickig axelbanslös klänning från gina tricot, vi åt lax hemma hos mamma, 4 pers totalt. Trevligt vare.
Stör mig för övrigt på hur bilderna läggs in på bloggen. Jag ville att den skulle sitta i vänster, men inte så jävla högt upp. Efter första stycket tänkte ju jag.. nåja..


Och här har vi en till bild på mig från samma dag (nyår alltså )..
.. fan va krångligt att lägga in bilder, nu får jag ju ingen chans att ha text bredvid den.. jävla skit. Är det bara för att jag använder firefox? Skulle det gå bättre i explorer? Gah.


En bild på älsklingen från nyårsdagens morgon får avsluta inlägget. Älskar denna bilden, den är så mysig ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP