torsdag 22 januari 2009

Äääääh

Såja. Prov avklarat. Jag tror jag ägde henne totalt. Låt oss hoppas på det tills jag får tillbaka resultatet.

Min näsa är torr och förkylningsfnasig precis som näsor alltid blir när man är förkyld. Men jag slapp i alla fall idrotten! Sort of! Jag är nog bland de första som vart mitshållare under kixboxning/boxaerobic iförd klackskor! Yes, äntligen får jag gympa med klackarna på! Hah, har alltid tänkt att det är så mycket enklare, och det var det ju också! (kan ju iofs bero på att jag bara behövde hålla mitsar och bara vara aktiv 50% av tiden, men ändå .. xD )

Jag är trött men pigg. Ont i huvudet, fast inte ändå. Mätt fast ändå lite hungrig.

Såg en bild på en tjej som måste väga minst 15-20 kg mer än mig, som tagit bild på sig själv i profil i spegeln. Läskiga var att spegelbilden jag såg att hon hade, var exakt så som jag ser mig när jag ser mig i spegeln. Min mage kan väl omöjligtvis vara lika bred som dendär eller vad händer?

Imorgon kommer Robert hit, äntligen blir det helg :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP