lördag 24 januari 2009

Huvudvärk

Usch jag har ont i huvudet!
Och igår såg jag effekten av att äta onyttig mat. Äter jag en halv pizza svullnar min mage till att se ut som om jag vore gravid i 3 månaden. Minst. Och jag skojar inte. Det är en omkretsförändring på typ 5cm på de värsta ställena. Och det är mycket mycket mer än volymen av pizzan. Det är hemskt. Jag hatar min mage. Enda positiva är att den är någorlunda smal på morgonen (om jag inte äter något för sent på kvällen, då är den svullen då med..) .
Så om jag bara äter lite lite lite hela tiden kan jag hålla den någorlunda ... aaah!

Och så har jag ont i huvudet..
Lagom rolig dag..
Läxor har jag dessutom.. i svenska, spanska, fysik och religion.. Borde ha tänkt på läxor lite tidigare känns det som >_<

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP