måndag 26 januari 2009

Nej.

Läxor har jag. Renskriva lite i kemi och lite annat grejs. Dret.

Min dator fick fnatt idag. När den anlände hit med pappa så var den iskall, jag startade den och den lät som en dammsugare i 2 timmar medan den var 5 sekunder efter i precis allt. Sedan hade den fått upp värmen så då startade jag om den. Jävla sepedator.

Prövade mammas dator än mer tidigare än den, fattar inte hur den ska palla cad inventor nu när jag måste installera det på någon dator här hemma. Den klarar fan inte ens av att öppna explorer. Har aldrig sett maken till skitdåliga datorer.
Men tacka vet jag telias supportassistent för trådlösa nätverk, det är i alla fall ett program som verkligen kan fixa problemen med trådlösa nätverk när man har det!
Aldrig har det varit lättare.. den undersöker i en halvminut och lyckas hitta felet och åtgärda det, medan andra program bara lyckas komma fram till "det går inte att ansluta till det trådlösa nätverket" .. Nähe, menar du verkligen det?!

Ingen bra dag idag. Nej.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP