söndag 25 januari 2009

Söndag kväll..

Ajfan, upptäckte just att älsklingen försökt ringa mig.. stackars liten.. han åkte med pendeln 17.48, jag kom hem och gick direkt för att göra fysikläxan på övervåningen. Nu ser jag att han försökte ringa mig vid 18.30, för hans tåg gick inte förrns 19.10. Så fruktansvärt hemsk jag känner mig som lämnade min mobil bara sådär när han skulle vara helt ensam i göteborg!
Jag känner mig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemsk :(:(:(:(:(

I övrigt har jag som sagt räknat fysik. Tänkte börja städa badrummet, men Henrik är ivägen som vanligt. Bah.
Sedan sitter jag och lägger bud på en peruk på tradera. Måste ha en som jag kan likna Pamela Andersson i! Billigt också..

Jag känner mig hemsk hemsk hemsk :(


Stackars min finaste fina älskling <3>

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP