torsdag 15 januari 2009

Lite skit..

"Bajsbudet bankade baken brun!" litet citat av Johanna då vi promenerade från skolan jag, hon och Josefin :3

Jag har handlat mycket de senaste dagarna.. borde lägga upp bilder..

men då min dator lägger ned hela tiden så finner jag det lite jobbigt..

Och jag borde verkligen plugga biologi, prov om exakt en vecka. Och så en liten spanskasammanfattning av en artikel som ska redovisas på måndag. Och lite matte att räkna. Bara för att ta igen mitt försprång.. upptäckte nämligen efter lovet att Staffan valt att skippa de sista svåra sidorna på förra grejjen som vi höll på med (som jag såklart gjort) och hoppade istället in precis där jag är!

.. sååå .. vad får jag om jag gör läxan?
Lägga upp bilder på alla saker jag köpt!

hurray! .. eller?

Hallelujah med Jeff Buckley är en bra låt :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP