måndag 5 april 2010

Måndag ^^

Jag är tydligen ovanligt energisk idag :o Robert klagar över att jag inte vill ligga still i sängen längre, trots att vi halvsov ända till klockan 3.. Konstigt? xD

Utöver det har jag skrivit på projektarbetesrapporten idag, och målat en otroligt fin bild:

(klicka för större, om ni är nördar och vill se ordentligt ;D )
Känns ändå som att rapporten håller på att bli någorlunda klar ^^.. vilket är bra, eftersom vi ska lämna in den imorgon XD


Fast nu ska jag gå och laga middag :3 Eller ja, Robert ska få steka fiskpinnarna, för det vet vi ju alla hur det går när jag försöker. Så ska jag försöka lyckas med att koka potatis.

Och så känner jag för att baka, igen! Helt sjukt, kokosbollarna är ju inte precis slut än :o Men jag har lust att göra tigerkaka :D

2 kommentarer:

Mej liek Sporkar!(kom inte på något annat att skriva här) 8 april 2010 kl. 02:47  

Bara det där gemet är anledning nog för att byta operativsystem. eller iaf att dumpa word och börja med open office istället. ;)

Hanna 8 april 2010 kl. 02:48  

Nej! jag älskar gemet <3 Han har svar på alla mina dumma frågor :D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP