fredag 16 april 2010

Jag håller i alla fall vad jag lovar..

.. och jag lovade mig själv att inte sätta mig vid datorn idag förrän jag hade gjort läxorna. Så så fick det bli. NU sitter jag här och har gjort mina läxor någorlunda. Spenderade ungefär 3 timmar med att sova istället.. Så kanske gör det inte så mycket att jag är vaken såhär sent =)


Random bilder från dagen:

Jag och Johanna råkade visst skriva Göran Persson mitt uppe i allt när vi kladdade våra pojkvänners namn xD
(och jösses vad sur hon blev när jag skrev hennes killes namn :o Det var nästan lite gulligt ^^)


Jag förgyllde hennes bok med en väldigt vacker snigel!


Och bara för att jag blev nöjd med mina ögon idag ^^ (sminket alltså)
och ehm Ja det där är jag i pyjamas - enjoy xD

Btw, nu är tiden ute för anmälning till högskolan! Point of no return känner jag. Än ångrar jag mig inte =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP