söndag 18 april 2010

Jag försökte faktiskt..

Jag önskar att alla turkiska mejl jag får förvandlades till jobberbjudanden.

Jag försökte faktiskt gå ut i solen idag förresten, det ska ju tydligen vara bra för en. Att vara ute och få frisk luft och solljus alltså. Men det var ju fan kallt. Och solen stack i ögonen (ja, jag är alldeles för rastlös för att bara ligga där i en stol och blunda, jag satte mig och virkade istället :D) och allt var jobbigt. Så nu har jag ont i huvudet och är kall. Är det det som är bra för en? :o

Utöver det försökte jag faktiskt plugga fysik imorse också. Det gick inte riktigt så bra. Jag lyckades konstatera att ungefär alla formler från boken finns i formelsamlingen. Då har jag i alla fall en sista utväg imorgon då. Eller ja. Nej. Jag har ont i huvudet nu som sagt. Ingen idé.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP