torsdag 1 april 2010

Till dig som ville upplysa mig om hur dålig jag var =)

Nu har jag kollat upp vad jag fick i wallenbergs fysikpris -tävlingen, och min poäng var 16. Med tanke på att topp 15 hade 23 som lägsta poäng, så är 16 inte alls dåligt faktiskt..

Men du får tycka vad du vill om mig, för vet du vad? Jag skiter fullständigt i vad du tycker^^
Fysik är mitt sämsta ämne, som jag alltid haft svårt för, och att gå till tävlingen (övertalad av min fysiklärare, jag ville inte ens själv först), helt oförberedd och ändå vara bättre än alla teknikare som pluggar så mycket mer fysik-liknande ämnen än jag gör, det är bra i mina ögon. Att vara bäst på skolan i sitt sämsta ämne, det är också bra.

Förstår inte varför man ska gå genom livet missnöjd med allting, bara för att man inte var bäst av alla?
Jag är skitnöjd med mitt resultat, så får du göra som du vill där borta =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP