måndag 19 april 2010

Hektiskt

Underbart, istället för min enda sovmorgon på veckan fick jag imorse istället gå upp en halvtimma Tidigare än jag vanligtvis gör alla andra dagar!
Skrev i alla fall riksprovet i fysik B, och det känns som att det kan ha gått bra. Jag gjorde bara mvg- och några vg-uppgifter, mer hann jag inte och det var vad läraren sa åt mig att göra =)

Sedan tog jag med mig Josefin hem för hon tyckte att hennes lugg hade blivit för lång :o så då klippte jag den ^^ Jag öppnar halv frisersalong här denna veckan; Viktoria vill bli klippt (eller om det bara var luggen som var för lång :o ) imorgon, och Johanna vill färga sitt hår antagligen på onsdag!

Utöver det ska jag även hinna med att få till ett möte mellan mamma och pappa så att vi kan diskutera mitt studentfirande tillsammans alla 3. Inte det lättaste precis!

Imorgon ska jag förresten lägga upp min balklänning, så nu vet ni det ^_^


"Alla vi som hatar när vi har så stora läppar att underläppen ser feldimensionerad ut när vi försöker le" - fbgrupp jag skulle gå med i.


Så nu vet ni varför jag föser ut dendär otroligt snygga tandraden och döljer underläppen när jag ler ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP