tisdag 6 april 2010

Husmor Hanna

De senaste två dagarna har jag lagat mat och bakat, och idag var jag uppe innan klockan 10. Vad händer härnäst kan man fråga sig? :o

Svaret sägs bäst med en bild:

Ja, det är min allra första handlingslista!
Älskling och jag ska till stan idag (bland annat för att hitta balskor till mig^^), och vi har upptäckt att det fattas saker i kylen. Förutom min understa punkt tycker jag faktiskt att det är en väldigt mogen lista, med massa vuxna saker :o

Det känns lite som att jag åldras i förtid här, men det är kul på samma gång :D Än har jag och Robert inte storbråkat, och vi har ändå lyckats ta oss igenom 5 dagar tillsammans, varav 2 ensamma i huset. Haha, okej, inte så mycket kanske, men jag har egentligen otroligt lätt att tröttna på folk, men honom är jag inte trött på ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP