torsdag 1 april 2010

Ikväll invaderar naturarna stan!

Verkar som att mer eller mindre halva/hela (inte så stor skillnad, vi är bara 16 pers) klassen ska till samma ställe ikväll!

Johanna, jag, Josefin, och våra "respektive" (haha, låter så vuxet) och så lite folk till, och jag tror det kommer bli jätteroligt! Har änna fått upp intresset för det här med att gå ut och dansa och ha roligt sedan jag var i Salamanca ^^ (sa jag att det är väldigt kul att vara blond i ett land där blonda är ovanliga? ;D )

Om någon timma far jag i alla fall iväg med bussen (man måste köa läänge om man vill komma in gratis :o ), och så möter jag folk på stationen, och sedan möter jag Robert på centralen, och så susar vi iväg och har kul ^^
Sen kommer jag och Robert inte hem, eftersom bussarna till pappa går jättekass, så vi sover helt sonika över hos Johanna!
Därför:
hörs imorrn govänner, hoppas ni får en underbar start på påsklovet, precis som jag ^^


Känner mig jävligt snygg idag :o
Hoppas sminket håller hela kvällen ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP