söndag 4 april 2010

Kokosbollar :)

Idag har jag varit så duktig så duktig. Pappa och Monica har åkt till fjällen, och Henrik är inte heller hemma, så jag är ensam här med Robert. Och jag har faktiskt lyckats både laga mat och baka kokosbollar utan att bränna ner hela köket ^^ Jag känner mig väldigt duktig :D



Dessutom har jag lagt en massa tid på mitt projektarbete idag. Tog en stund att måla reaktions-bilderna för hur molekylerna blir till en färg. Här får ni det vackra resultatet:

Fan va dålig skärpa på de sista två :o
Visst verkar det som att jag inte har något liv nu? ^^

Nej nu tror jag det är dags att knarka lite Treo (har så jävla ont i huvudet -.-) och kolla på film och äta gott med älsklingen :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP