tisdag 6 april 2010

Shopping! :D


Mina balskor! :D:D:D Köpte dem idag för 300 kr på Bianco, och lustigt nog i stolek 37 :o (bukar alltid ha 39, har mina fötter krympt? :S) .. men den provade skon är en aning större än den som legat i sin kartong, så jag ska ta och be pappa göra nåt åt det^^ Pappa kan allt :3


.. och på tal om skor spanade jag på dessa, och dom är så sjukt snygga!
Priset är inte lika snyggt däremot :( ..900 kr på Johanssons på kungsmässan, och finns bara 2 par kvar verkar det som..
Finns liknande par i andra affärer, men dom är lika dyra, om inte dyrare :( Hur som helst är dom väldigt snygga!


Provade denna svarta skjortliknande (dock utan knappar, den är tänkt att hänga så :o ) på Gina Tricot.. hann dock inte köpa den. Men ska till stan igen på torsdag, är den köpvärd/snygg tycker ni? =)


Älsklingen fick också en bunt nya kläder ^^ Skjortan och t-shirten (som knappt syns på bilden) är nya :3
Visst ser han otroligt muskulös och snygg ut i den skjortan? ^_^ *dreggel* Och jag gillar frisyren med :D lite typ Grease-feeling över det ^_^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP