söndag 11 april 2010

En ängel?

Citat från en msnkontakt:
"du är en ÄNGEL som gud har skänkt till mig och din pojkvänn, du är så otroligt söt för att va en människa så jag har kommit fram till att du är en ängel som vi alla kommer att minnas och älska i tusentals år och tusentals år efter det <3"

Tyckte det var så otroligt gulligt sagt ^^
(älskling bli inte sur, du nämns faktiskt :3 )

Ett annat citat, från Salamanca, när en av tjejerna i gruppen skulle beskriva mig (gruppövning, jag beskrev henne också :P) och hon använde frasen "es como un ángel".. jag blev glad då med :3


Tycker i allmänhet att det är rätt kul att höra vad folk har för intryck av mig ^^
Josefin deklarerade för mig tidigare idag att jag har det sämsta självförtroendet nånsin inför nya saker/uppgifter, men å andra sidan helt tvärt om efter jag har klarat av dem x) .. Jag känner att hon känner mig väldigt väl ^^

Så varför inte köra den här frågan när vi ändå håller på: vad har DU för intryck av mig? ^^
(och snälla svara på detta nu, jag håller på att få rycket över hur få som kommenterar min blogg ibland.. men jag älskar er allihop ändå <3>

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP