fredag 16 april 2010

Dagens outfit!

Ännu en härlig vårdag - ännu en härlig klädsel :D


Det lustigaste är nog ändå att när jag har vita stumpbyxor.. så ser det ut som min normala färg på benen ungefär xD Men det har jag inget emot ^^ Jag tillhör snarare en av de få svenskar som faktiskt tycker att min hudfärg är jäkligt snygg och slår solbränna med hästlängder =)

Och juste, strumpbyxorna är blommiga längst ned också, och det går lika högt upp på båda benen även om det inte ser ut så just där =)
Hela utstyrseln är dessutom från Gina Tricot, olika år, och bara strumpbyxorna från i år ^^


Den prickiga rosetten från H&M i håret ^^


Och så en bild på fejset också, bara för att sminket blev lyckat! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP