onsdag 21 april 2010

Det var inte jag

Imorse lyckades min bror publicera ett utav sina blogginlägg här på min blogg.. så jag är ledsen, det handlade inte om mig det där med att gå i skolan 8-16 och att träffa en kär gammal vän sedan och fika. Tyvärr.

Så vad har jag gjort istället då? Jag har gått i skolan 8.25-13.20, försökt måla blommor med höger hand, lärt mig att när jag har ont i huvudet så är det mitt associationscentra i vänster hjärnhalva (aka. "skolhalvan", den som står för det logiska tänkandet) som gör ont, och åkt hem och färgat Johannas hår. Denna gången är det permanent färg (alltså färg som inte försvinner.. någonsin. Mamma reagerade på att jag sa permanent färg, så jag förtydligar), eftersom hennes toning bleknade så otroligt fort.

Vidare har jag pratat telefon med älsklingen, men jag blev jävligt trött där jag låg i min varma säng så jag hann nog somna någon gång innan vi avslutade samtalet.. hoppas inte jag var allt för virrig innan :o
Och nu nyss då, så vaknade jag upp och insåg att jag har 2 matteläxor som ska vara klara imorgon..


Högerkonst


och nu är det ny färg i det igen :D Toningen satt kvar i, så jag funderade på om det skulle göra något nu när vi har i mer färg, och typ bli gredelint eller något :o Men så mycket som jag kan om hårfärgning nu så kom jag på att det är skit samma för toning och färg funkar inte likadant ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP