lördag 10 april 2010

Pappas snälla sambo

Okej, Nu ska jag göra ett halvhjärtat försök att plugga i åtminstone en timma eller något. Har prov i matte breddning på tisdag, och riksprovet (på 13 kapitel om jag inte minns fel) i Fysik B på måndag nästa vecka (alltså, inte om 2 dagar, utan veckan efter).
..Man måste ju börja någon gång, så varför inte nu?
(och så är jag sjukt stressad över att jag tappat bort, eller bara inte vet vart mitt svenskahäfte inför Nationella i Svenska B tagit vägen. Det är meningen att jag ska lämna in en grej på måndag, men jag vet inte ens vart det är, så jag får nog sitta måndag kväll helt enkelt..)

Nåja, nu till saken. Jag och Robert satt, tidigare idag, och diskuterade om vi skulle orka promenera 20 minuter till den närmsta affären och handla lite godis, eftersom vi inte hade något kvar.. men 20 minuter, både dit och tillbaka, är lång väg och vi är lata.. just som vi satt där som bäst knackade pappas sambo på dörren och kom in med godis, chips och cola som tack för hjälpen för att vi fixat så bra med huset och katten under tiden de varit borta! Bästa händelsen idag :D



Nomnomnom! .. men för att få festa på detta måste vi vara duktiga och plugga först! Så nu ska jag göra det!! (.. vill inte -.-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP