torsdag 29 april 2010

Torsdag kväll

Disdrac, vad fasen gjorde du så långt bak i historiken? :o skäms ju nästan över hur jag skrev då xD

Jag har varit ute på hemliga upptåg idag =) Kan inte ens säga vad jag tycker i efterhand, men ni får inte veta något ändå, bara att jag varit borta ^^

Jag har gjort en matteläxa nu i alla fall, det är bättre än ingen, men sämre än två! :)
Riskettan imorse var intressant, och jag överlevde utan kaffe (jag äger). Jag fick lära mig att om man inte kan somna, så ska man äta något energirikt, för kroppen behöver energi för att kunna övergå till sovtillstånd. Och att man kan bli sjuk om man sover för lite. Gränsen går någonstans vid 5 timmar/natt. Jag känner att jag är ett gränsfall vissa nätter..

2 kommentarer:

Disdrac,  30 april 2010 kl. 00:20  

tänkte kolla om bilder. :P du har ju sagt att det där som står på bilddagboken("Folk kallar mej fjortis...") bara står kvar för att du inte orkar ändra eller något sånt. så jag tänkte kolla om det fanns någon dokumentation över din fjortisperiod. men eftersom det var rätt så tomt på sånt där bak så kollade jag bara titlar och så såg man en intressant titel och blev tvungen att kommentera.

Disdrac,  30 april 2010 kl. 00:25  

och jag är föresten skitfrisk av mig(faktiskt! allt sånt där bullshit om att man blir frisk av nyttig mat, solsken, motion och sömn är helt enkelt bara en myt.). även fast jag bara sover i snitt 4 timmar på skoldagar. :/

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP