lördag 30 oktober 2010

90-tals-sittning WOHO!

Alltså gårdagen kan nog ha varit min absolut roligaste dag på Chalmers hittills! Det är så sjukt roligt att arra sittning! Och att aspa! Klockan 1 började vi med att laga mat, den var klar ungefär vid 7, när sittningen började, sedan var det väl folk kvar till åtminstone klockan 1, och sedan massa städning efteråt - kom hem vid tre inatt, och sov fram till 3 idag ^^, Trots att man är upptagen konstant i typ över 12 timmar med saker att göra så är allt så himla Värt, för man har så sjukt jäkla roligt under tiden!!
Åååh awesome kväll, jag vill ha fler sådana ^_^

Men nu måste ni ju få se hur jag såg ut också!
hihi, min mest utspökade uppklädning någonsin tror jag, men komplimanger för den fick jag i mängder i alla fall ;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP