lördag 9 oktober 2010

Frånvarande

Konserten igår mötte inte riktigt mina förväntningar, så jag har varit lite smådeppig över det mest hela dagen. Både jag och Vikoria var lite småbevsvikna när den led mot sitt slut, fast sen blev Viktoria en av de 10 pers som blev uppdragna på scen så hennes kväll vände ju och blev helt awesome! Lite lätt avundsjuk sådär då va .. x)
Tilläggas skall väl att de var inte urkassa, och sångaren är snyggare i verkligheten än på bild ;) Men han tappade texten/sjöng fel något för många gånger, och lyckades inte riktigt fånga publiken - eller åtminstone inte mig.. De hade liksom haft konsert i malmö dagen innan, så jag fick mest känslan av att de var trötta och egentligen inte riktigt orkade med denna konserten riktigt. Lite trist. Menmen. I övrigt var det rätt najs, och de är musikaliskt lika bra live som de är på skiva. Tack och lov för det. Artister som faktiskt kan det de gör, och inte behöver redigera sönder allting för att det ska låta bra, så att de får ha playback konstant. Sådana borde inte ens få kallas artister..
Bilder har jag också förresten, men min dator gillar inte att ansluta till min kamera, så dem får ni se när jag löst det problemet =)

För övrigt har jag varit hos farmor idag och krattat så mycket gräs att jag fått ömma valkar i handflatorna. Men jag tror aldrig jag varit såhär glad över att få utföra fysiskt arbete! För en gångs skull får man lov att bli trött i kroppen med och inte bara i huvudet ^^ Tog en tupplur på 2 timmar direkt när jag kom hem, och tror jag kommer sova riktigt gott inatt :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP