onsdag 13 oktober 2010

.

Jag gör allt annat än att plugga, och jag är så förbannad på mig själv. Stannade hemma från En kemiövning på 7 veckor igår för att jag redan löst uppgifterna, och vad händer? De går igenom en fråga som jag inte kan svara på själv, som inte finns svar på i facit, och som inte går att leta fram svar på någonstans på hela jävla internet! Och den finns med bland frågorna som vi ska plugga på till muntan! Hur trött får man lov att bli på något sådant?!
..åååh nu såg jag just att jag fått ett mejl från en äldre student med svar på alla muntafrågorna :3 Så, nu är allt lugnt och fint igen =)

Fast ändå inte, jag skulle ha pluggat hela morgonen, men jag har inte ens öppnat böckerna. Totalstopp är det här. Skitjobbigt. Måste sätta fart.

Dessutom har jag gått och förälskat mig i en mobil, som är alldeles för dyr och alldeles för onödig när jag redan har en fungerande. Men ändå. En Samsung Galaxy S, hur najs hade inte det varit? ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP