torsdag 14 oktober 2010

Hejhej torsdag morgon

Woah, dfet börjar ju inte alls synas på mig hur sliten jag är.. här fick jag i alla fall 5 minuter över på morgonen - helt awesome - och tog mig tiden att göra ett litet inlägg för er =)
Skoldagen idag är.. lite muppad. Föreläsning på morgonen, den tänker jag inte missa för allt i världen, men resten av dagen är det lite si och så med. Beroende på vad som händer i skolan och vad för skoj folk man kan tänkas stöta på så blir jag väl antingen kvar konstant till 5 i eftermiddag, annars kan det hända att jag tar mig en tur hem och pluggar över lunch.. nåt sånt. Fast nu måste jag typ springa till bussen, så mycket ledig tid känner jag!
*håll ut en vecka till bara, Hanna , en vecka till, sen är tentorna förbi och du har en hela 4 dagar på dig att göra absolut ingenting..*


1 kommentarer:

Josefin,  17 oktober 2010 kl. 22:43  

Sötunge ^.^ Du är duktig :3

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP