lördag 23 oktober 2010

Heldag med Josefin ^_^

Nu är jag en lycklig människa ^_^ En lycklig människa som träffat sin bästa vän och spenderat hela dagen med henne ^^
Ni som inte studerar/inte har valt en lika påfrestande inriktning som jag kanske inte förstår vad jag menar, men jag har varit så gott som isolerad under den senaste månaden och suttit hemma, skelat, tuggat fradga och gnagt på hörnen av mina skolböcker. Okej, inte riktigt så illa, men verkligen helt isolerad från riktigt socialt liv. Därför är det min högsta prioritet nu när jag äntligen har några dagar utan skolans måsten ^^ Det och att ta det lugnt, för det lär jag behöva!

Vi gick i alla fall på stan en stund, och jag tänkte visa er vad jag handlade förnåt ^^

En evihetshalsduk! ^^ Ville visserligen allra helst ha en vit, men hittade ingen sådan snygg, så då vart det en svart som också var snygg ^^ Men jakten fortsätter!
Kass bild, men! Tycker det är roligt att båda sakerna är gröna xD Mascara och en kräm för högskolestuderande. Haha, den tar bort påsar och mörka ringar under ögonen. D.v.s. det allra tydligaste tecknet på att man är student ;)
Okej okej, det här är inget inhandlat. Det är bara en trött och glad Hanna ^^
Hmm, naglarnas färg är rejält sliten nu.. kanske ska ta och måla dem imorgon? :D
Nu är det hur som helst bums i säng! Egentligen redan för länge sedan, men min naturliga dygnsrytm verkar vara att lägga mig vid halv 2..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP