måndag 11 oktober 2010

Internet stängs av om 10 minuter

.. och då är jag så illa tvungen att plugga. Usch, motivationen har varit lägre än noll idag. Negativt värde liksom, som om skolarbetet skulle bli mer och mer ogjort ju mer jag försökte. Så jag lät bli =)
Lagade mat när jag kom hem istället, och ringde pappa och bad om hjälp med avloppet till handfatet som geggat igen helt. Försökte pilla på det själv igår, men då började allt bara läcka så det var ju ingen idé. Men pappa löser allt, som vanligt ^_^

I övrigt är det tentavecka nästa vecka, så ni kan ju förvänta er en djup bloggdvala under denna tidsperioden. Fast det kommer nog bli tvärt om, för ju mer jag måste plugga, desto mindre orkar jag xD

Äsch, kolla på bilder istället:

en fästingjävel hittade jag på mitt ben igårkväll! Varför måste allt som har med mig att göra vara så onormalt? Fästingar ska väl inte ens leva i oktober..? -.-

hur mina skrivblock ser ut när motivationen har sprungit och gömt sig..

.. och ett exempel till..

och den superdupergoda maten jag lagade igår! :D

2 kommentarer:

Henrik Andersson 17 oktober 2010 kl. 03:00  

Jag förväntar mig som sagt en riktig hejdundrans middag när jag kommer hem... (A)

Hanna 17 oktober 2010 kl. 12:26  

hihi, men det är klart att du ska få ^^, Någon önskemat månntro? :)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP