måndag 25 oktober 2010

Läsperiod 2

Woho, så har en ny 7 veckor lång intensiv hets fram till nästa tentavecka inletts! Vi "mjukstartade" idag med 3 föreläsningar á 2 timmar vardera staplade ovanpå varandra. Matte, som känns rätt lätt för en gångs skull (undras hur länge den känslan håller i sig?), kemi - termodynamik (usch vad jag INTE gillar termodynamik.. har jag gjort fel högskoleval? XD), och så slutligen kemi - biokemi (en väldigt väldigt grundläggande "sidokurs" inom kemikursen, men för en gångs skull tyckte jag biokemi var kul!)
Och så avslutades dagen med aspmöte där jag blev varse om att jag (som en del av en grupp på ca 15 pers) ska fixa sittning på fredag. Ajjemän, där ser man. Sällade mig till matansvarsgruppen, och hej vad det ska lagas mat till 60 personer!

Nåja, här får ni lite humor sådär på kvällskvisten:


Ska förflytta mig bort till älskling i soffan nu, och så ska vi kolla på Lite Sällskap, sedan är det sovdags :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP