lördag 2 oktober 2010

God morgon!

Lördag, äntligen :D Första av veckans 2 lediga dagar, och älsklingen har bokat in tvättid från 8-12 på morgonen. Yay. Nåja, jag har massa andra små trevliga planer för idag så det gör inte så mycket ^^ Vet inte vilka eller hur många som blir av, men att se fram emot saker är ju aldrig fel :P

Tanken är att jag ska fara en snabb sväng till stan för att handla, men vad jag ska handla är en hemlis så jag säger det bara för att jävlas, muhaha ^^ Sen behöver det handlas lite mat också, önskemål till helgmat är grillad fläskfilé med nåt gott till, och gammal hederlig tacos! Tänk att vi bott här över en månad, utan att äta tacos - hutlöst och det måste det bli ändring på! Så har jag tänkt måla mina naglar också, äntligen. Även om det finns lite färg kvar sedan jag målade dem måndagen innan nollfinalen (som alltså var måndag läsvecka 2 och nu är det slut på läsvecka 5..) så känner jag att lite uppfräschning inte vore fel! Så det ska jag försöka pyssla med =) Och sen har älsklingen gått och blivit lite långhårig med utväxt också, så han skulle nog uppskatta om jag plockade fram frisörsaxen ^^

Ganska många planer, jag vet! Men det som inte blir av idag blir väl av imorgon.. ^^
Hoppas alla där ute har en lika skoj dag att se fram emot som jag! :)

Mina naglar just nu. Dendär långfingernageln är stört lång. Och mina naglar är ändå trasiga och slitna just nu. Tack braiga gener för att mina naglar blir onormalt långa även när de är i så kasst skick det bara går! ^^ ..Fast dessvärre har andra långfingrets nagel gått av, så jag kommer bli tvungen att klippa ned alla.. fast det är nästan lika bra, börjar bli svårt att göra normala saker som att skriva och spela piano nu xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP