lördag 2 oktober 2010

Spontanköp

Ni ska veta att spontanköp är inte något som sker särskilt ofta i min värld, så förbered er på att det är något riktigt awesome jag handlat! :D

Det hela började med att jag varit och utfört mitt mycket hemliga mission i Göteborg, och vi bestämde oss för att åka vidare till nordstan. Där upptäckte vi att det var modevisning som skulle börja alldeles strax, och vi stannade och tittade på den. Då återupptäckte jag affären Missäy som Josefin tagit med mig till tidigare. Jag mindes plötsligt att de har massa skitsnygga kläder där, och var tvungen att hitta dit. Väl där hittar jag sista exemplaret av en söt höstjacka som råkar vara min storlek, så jag måste ju såklart prova den. Och så söt som jag blev i den så kunde jag inte låta bli att köpa den ^_^

Se och njut:

Hihi, lägg märke till hur jag står med fötterna, sådär snett/lutat som den åt vänster på bilden brukar jag ofta stå med båda fötterna när jag står upprätt..
 

Jag är nöjd nöjd nöjd :D Dessutom kostade den "bara" 500kr, vilket är mycket för ett spontanköp, men lite för en snygg jacka ^^,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP