söndag 3 oktober 2010

Jag känner mig själv så väl..

"Ganska många planer, jag vet! Men det som inte blir av idag blir väl av imorgon.. ^^" Skrev jag imorse.

Jag hade tänkt:
1. Handla mina hemlisar.
2. Handla mat
3. Laga tacos eller grillad fläskfilé
4. Måla naglarna.
5. Klippa älsklingens hår.
6. Färga älsklingens hår.

Av dessa har punkt 1,2,3 (tacos blev det idag, måste gå och marinera filén för imorgon kom jag på nu ^^), och 5 blivit av. Ganska bra för att vara mig ändå, man skulle kunnat gissa på att 2 av 6 saker blir gjorda annars. Menmen. Måla naglar, färga hår, och laga mer mat kan ju inte vara omöjligt att få gjort imorgon då^^,


Nå men vad sägs om hur jag ser ut idag då? ^^
Målade dit extra mörka ögonbryn, mer svart runt ögonen än vanligtvis, och väldigt lätt skuggning ut och upp från yttre ögonvrårna^^
Av någon anledning lyckas jag glömma, och komma på igen, att jag passar i det ganska ofta.. O.o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP