måndag 18 oktober 2010

Går hemifrån ..

Lyckades inte fånga upp dendär motivationen/plugglustan av någon konstig anledning.. men nu har jag blivit uppraggad som pluggdejt på skolan imorgon, så nu tänker jag ge blanka fasen i matten och gå iväg och möta älskling som slutar jobbet klockan fem, så ska vi bege oss in till "centrum" och försöka lösa in ett trevligt pengapapper som tyvärr slutar vara värt massa pengar om två dagar.. hoppas någon bank har öppet xD


Vad tycker ni förresten om hur jag matchat ihop allt idag? ;D Gillar vit blus med röda prickar kombinerat med svart cardigan, lite retro-känsla över det hela, som örhängena också bidrar med ^^,
Korset har jag faktiskt som statement för min religiösa åskådning, även om jag vet att det är en poppis-symbol just nu, och dödskallen är ju bara.. awesome x)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP