måndag 1 november 2010

En katt som gillar pizza ^^

Ni får ursäkta min sämsta uppdatering, men jag har haft fullt upp idag! Var på stan med älskling och handlade. Fast fördelningen blev väl inte direkt rättvis.. han kom hem med flera fulla kassar och jag hittade nada :(
Äsch, jag kan glädja mig åt att min lilla kisse kommer ihåg mig istället ^^ Vi gjorde nämligen en spontanutflykt hem till mamma igår kväll (har inte hunnit hälsa på hemma sedan jag började på chalmers..) och åt lite pizza - då kom minsann kissen min inspringandes när jag ropade ^_^ Hon kom ihåg mig, jag blev glad :3

Dessutom kan jag upplysa om att min katt inte är nägon vanlig katt, nej, hon är en katt som gillar pizza ^_^ Annars käkar hon absolut inget annat än torrfoder. Inte ens god burkkattmat.. Men pizza, ja jäklar, det är grejer det! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP