fredag 5 november 2010

Labblabblabbrapport!!

Här har det skrivits och komponerats frenetiskt de senaste två dygnen, och NU är den klar! Seriöst, det ni ser ovan är ca 2-3h komponering av teoridel om termodynamik Utan att läsa i boken. Okej, jag behövde göra små korrigeringar senare om vad huvudsatserna handlade om, men annars var det finemang ju! .. och jag som trodde att termodynamik fortfarande var något jag inte behärskade för fem öre :s
Nåja, jag är inte den som är den!

Var förresten hos mamma och var kattvakt inatt, så jag har haft fullt upp och lite till, gick upp 5 imorse för att köra in till göteborg och hinna till skolan..
Och hela dagen idag har ägnats åt labrapporten. Men imorgon är det minsann kalas för min brorson som fyller hela 2 år ^_^ Då får man träffa släkt och äta massa god mat, jag ser fram emot det! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP