onsdag 10 november 2010

Chalmers äter upp mitt liv!

Se, jag har inte skrivit sedan i söndags! Fast denna veckan har i och för sig varit störd i den bemärkelsen. I och med att jag var med på en asp-aktivitet natten mellan igår och idag, och vi åkte redan innan skolan slutat, så har liksom 2 dagar konsumerats som man inte kan plugga på. Och måndagen gick ju åt till att packa. I måndags hade vi förresten 8 timmar föreläsningar! Är inte det stört eller!? Fattar inte att jag lyckades hålla mig vaken på alla, men den sista var i och för sig en väldigt inspirerande föreläsning om studieteknik, så jag är glad att jag stannade istället för att gå hem som många andra ^^,

Nu ikväll stannade jag dessutom kvar efter skolan för det skulle bjudas på våfflor, och på fredag är det dags för chalmers lucia (ja, vi anser att lucia är den 13 november). Och på lördag vankas det sittning som jag ska vara med och fixa med. Laga mat med andra ord. Stört är vad det är, inte en enda sekund över till studier. Så jag känner att matten håller på att köra ihop sig lite.

Fast vet ni vad?! :D Jag fick veta resultatet från första mattetentan idag!! Jag fick en 4a! Helt otroligt, jag var dessutom bara 3 poäng ifrån en 5a, så det gick klart bättre än jag väntat mig ^^ Tack och lov för att slippa göra omtenta, och jag hade verkligen bestämt mig för att vara glad över allt som var godkänt eller mer =) ..fast den lilla pluggisen inom mig sitter ändå och surar lite, just för att det var så näära en 5a. Fast just därför borde jag vara extra nöjd med mig själv ^_^

En väldigt trött etta. Hihi, tänk för att jag får kallas etta nu, jag har klarat min första tenta ^_^
Nä nu ska jag betala lite roliga räkningar med udda förfallodatum, och sedan blir det matte för hela slanten.. =) Integraler hit och integraler dit, tur att Analys och Linjär Algebra B i alla fall handlar om saker man känner igen från gymnasiet :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP